Sebelum Hari Raya Aidilfitri

sebelom hari raye nie aku nak beli brg2 persiapan utk hari raye taun nie.aku da fikir nak beli brg2 ape yg perlu saje.aku mlas nak beli brg byk2.kalau beli brg byk2 pon lame2 aku wat pki sharian gak.bkn ye aku pkai utk g jlan2 pon.aku fikir aku nak beli selipar teva.mlas nak beli kasut utk taun nie.kalau aku nak beli kasut,dikemudiankan dulu.yg penting kaki aku tak kene tar jlan ag.sbab ape kaki kene tar.sbabye selipar puma aku da lubang at bhagian tumit.tu psal la aku beli selipar teva.selesa skit aku pkai.aku da beli da selipar teva tu at plaza angsana.beli at kedai damaged.harga selipar teva tu hanye RM79.00 shaje.walaupon mhal tapi kualiti ye than.tak same mcam selipar jepon.contoh gmbar selipar teva yg aku beli.tapi aku punye design lain la.aku contoh jelah.


fikr psal baju plak.aku igt aku xnak beli.sbab baju yg lame2 tu bole pkai ag wat pegi raye nnti.tapi mak aku plak pakse aku swoh beli baju raye.agpon mak aku da beli an baju giordano at singapore.satu da ckup pe.kdg2 btol gak ckp mak aku swoh beli baju.tapi nak wat cmne.modal tak ckup nak beli baju.

fikit psal sluar plak.aku igt aku nak beli at kedai bundle shaje.takde la membazir sgt.wlaupon bundle tpi brg2 at situ kbyakan masih baik2 ag.agpon aku mmg minat beli sluar at kedai bundle.yg penting bagi aku kualiti pde brg mesti than lame dipkai.pnat aku menaip pnjang2,bulan pon da semakin sparuh,lagi brape nak jadi anak bulan.dan last skali sblom nak raye nie aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA UMAT ISLAM SEDUNIA.peace !


No comments:

Post a Comment