Di Pagi Raya Aidilfitri

Raya tahun nie cam biase bagi aku.tak tau la kenape.mgkin sebab keje atau benda2 len yg x dpat elakkn.psal keje tu sbab aku dpat cuti 3 hari je.hari last puase,raye pertama dan raye kedua la cuti aku.raye ketige aku da nek keje.macam x rase nikmat hari raye nie.wlaupape pon aku dpat la mintak maaf sdare2 aku yg terdekat je.yg jauh hnye sampaikn salam saje.




Waktu nie di pagi raye,aku ngan family aku pegi umah makcik aku bersalam salaman,mintak maaf at sedare2 ngan nenek belah bpak aku sekali sebelom aku ngan family aku berangkat ke batu phat.dyorg mkan daging rendang,kuah lodeh,sambal kacang,kari ayam, ngan ketupat tapi aku tak mkan sbab aku sampai je umah makcik aku,aku truskn tidor.lepas satu jam aku tdor,baru aku mkan.kenape aku tdo?sbab ye time mlam raye,aku pegi siapkan motor org smpai pkol 5 pagi.mane tak ye penat.lepas mkan tu.baru aku bermaaf maafan ngan sedare2 aku.then aku trus berangkat ke batu pahat.balik kampung belah mak pulak.pagi raye ketige baru balik jb sbab aku nak keje.sekian.


No comments:

Post a Comment