Aimy Mahirah


ni la gadis yg aku nak pergi umah dye sampaikan aku da sesat jauh.tanye org at kwasan situ,slah beri petunjuk.vodo pnye keling.adushh.pertama kali aku dtg umah dye dan pertame kali aku jumpe dye.maklom la.aku knal dye pon at facebook.umah dye ngan umah aku,jauh gak la.lebih kurang 10km gak la.bagi aku dye nie ok.open minded,kdg2 blur skit aku tgok.baru knal kot sbab tu dye blur skit tapi kdg2 kuat nganjing/mengalan gak.hehe.aku yg tak puas hati satu je ngan dye.ade ke patut panggil aku pendek.xleh jadik camnie.klu ikut an bahu,aku lagi tinggi dari dye.mgkin leher dye jinjang sgt kot.mentang2 la dye nie da jdi adik angkat aku,bole ngalan ngan aku.klu org len,da lame aku bawak lari.haha.bile dye jdik adik angkat aku.mase pertame kali aku jumpe dye la aku nakkan dye jdi adik angkat aku.dye la sowg adik angkat aku.sebelom nie aku xde ag adik angkat.yg ade pon abg angkat ngan akak angkat.


No comments:

Post a Comment