Kepala Otak Meracau


Aku masih tak faham camne main blogspot nie.Aku kene tanye2 owg yg da biase ngn blogspot.Nanti lame kelamaan,aku pandai lah wat sendiri.Aku nak berterima kasih kat Wawa yang telah ajar an aku skit2 tentang blogspot nie.Terime kasih yew.Apapun aku nak selidik dulu ape yang aku tak tau at blogspot.Lagi satu,jangan tnye soalan seprti di ni.
JANGAN CKAP BHASE INGGERIS FULL KAT AKU?
JANGAN TANYE KENAPE AKU TAK KEJE?
JANGAN TANYE KENAPE TAK POTONG RAMBUT?
JANGAN TANYE KENAPE AKU KUAT MAKAN?
JANGAN TANYE KENAPE AKU TAK SAMBONG BLAJA?
Klu korang nk sangat jawapan nie,knal2 kn dri kamu kpde aku kcuali yg da knal aku.Hehehe.Dah byk sgat soal aku camnie.Tapi aku jawab same je.Ngee.Ape2 hal follow aku ea.Mane la tau aku dpat jmpe ngan korang sume.Yg penting aku ikhlas kwan ngn korang.
Agpon aku tak pandai nk membebel panjg2 camnie.Ni aku kluar an ae yg aku tau at dalm pale otak aku.Hahaha.Sampaikan aku amek gamba at dlm toilet smbil helmet.Nak jadi ape aku nie.


1 comment:

  1. wargh!!! da pandai!!! bagos2!!! neway thankx yea amer!!!

    ReplyDelete