Pengangguran

malas nak taip panjang pnjang sebenarnye .
lagi pun idea ngah tak banyak pada waktu skg nie .
ikut suke korang la nak bace ke tak nak .
yang penting aku nak tulis . haha .

aku sebut pengangguran pon sebab aku memang tak berkerja .
kalau kerja pon . kerja cat rumah orang .
tu pon kerje macam tak keje .
kejap ade . kejap takde .
lebih baik tak payah kerja . haha .

yang penting aku ade duit skit untuk
belanja mkan minum dan rokok aku .
dan aku tak kacau periuk nasi orang .
klu orang kacau periuk nasi aku .
aku tak kesah .
tu terserah kepada yang atas .

dalam kepala otak aku fikir hanya nak
apa yang aku nak dalam hidup aku .
harap harap dapat apa yang aku nak an .
haha . kotang tak tau an apa yang aku nak an .
haha . so korang buat buat tahu jerk lahh .

nota : saja je main tulis tulis . haha
:DD

2 comments: