Kepala Ringan

kepala dah botak makin sengal dibuatnye.
tambah lagi mslah yg aku hdapi.
tak gune klau aku nk cte pnjang2 mslah aku.
sbb korang bknnye dpat tlg pon.
tlg ade tapi tlg bace je.

aku pon tak tau sejak 2 3 ari nie.
aku asyik serabut je.
knape ntah aku jdi camnie.
runsing pon ade.
kusut dan serabut ade.
aku dah botak nie.
patutnye snang nk pikir.
tapi makin pening dibuatnye.

dah la pegi hantar gunting rmbut.
ptong slah lak tu . babi !
(mmg lah , dah kate nepal . mane pham sgat)
isshh . geram dibuatnye.
mungkin aku serabut sebab xde keje ag.
terlalu bosan sgat duk uma.
aku jdi cam terkontang kanting.
aku dh isi borang keje.
tapi nak tggu die call.
dah lme aku tggu.
tapi tak call2 gak.

takpe lahh klau cam tu.
aku cari tempat lain lak.
waktu skg aku mmg perlu an duit.
susah maa xde duit.
mau mkan ape ? haha
wa mau roger2 jap la member2 wa.
ade keje kosong ke tak.

No comments:

Post a Comment