Adikku tiada

kalau adek aku g plkn abis rumah jdi tunggang langgang .
dengan tak kemas , basuh pinggan tak , cuci baju pon tak .
tak kan la aku nak swuh mak aku wat sume tu keje .
kesian lak ngan mak aku .
bapak aku ? tu pon tlong2 skit jer .
03 januari 2011 adek aku dah berangkat ke PLKN ari tu .
mak aku naik risau tgok adik aku .
yela , sblom nie asyik duk uma jerk .
klau kuar pon kuar ngan aku .

walau pape pon aku doakan adek aku selamat at sane nnti .
harap2 balik nnti jgan jdi gemok lak . haha :DD
tapi yg aku at uma , ntah jadi ape ntah .
nak makan pon mkanan takde .
malas nak msak so mkan jelah roti ngan nutella .
tgok la nnti lepas 3 bulan nanti . haha :DD
uma jadi ape . kapal karam ke ape ntah .
kalau ade teman nk berkemas ngan aku . xper gak .
nie aku sorang2 , mane leh jadi . issshh .
tunggu jelah adek aku balik .
biar dia kemas . ngee :p



No comments:

Post a Comment