Batu Layar

Sebelom nak bergerak ke Batu Layar singgah kejap at Shell Kempas.
Sambil-sambil tu snap gambar sebelom nak berangkat.
Nama-nama yang pergi Batu Layar iaitu Amer(aku),Mad Nor,Feet,
Wan Gemok,Nash,Amer Makyong,Epul,Zul Parang,Aidil Jambu & Haris.
Macam snap gambar OAG pulak. :p
Singgah lagi sekali di Petronas Putri Wangsa disebabkan hujan.
Habis semua basah kuyup dibuatnye takde yg terkecuali.
Dalam perjalanan aku sempat lagi snap gambar dak2 nie.
Sampaikan dah nak habis bateri handphone aku.
Aku dengan Mad nor
Feet dengan Nash
Wan Gemok dengan Haris
Amer Makyong dengan Epul
Zul Parang dengan Aidil Jambu
Singgah lagi at tepi jalan mane entah aku pon tak ingat.
Buat-buat lega an punggung sekejap.Huhu.
Nie pon hari dah nak hujan lagi.Adeess.
Sampai saje at Pantai Batu Layar,kteowg melantak
roti bundle bersama Nutella ngan Skippy.
Empat roti bundle habis dimakan kteowg.
Nak berangkat tak mkan dulu mmg la dyorg lapar gile.
Seronok betol dyorg nie mandi sampaikan kulit da naik gelap. :D
Paling lame mandi Aku,Feet,Mad Nor,Amer Makyong ngan Epul.
Yang Lain da siap2 pakai baju. :DD
Selesai semua mandi,siap2 nak balik.
Tibe2 bole hujan lebat pulak dan terpakse lah
singgah sekejap di gerai makanan sementara
hujan berhenti turun.
Habis hujan turun,kteowg trus bergerak.
Sebelom balik ke rumah kteowg singgah ke rumah
Cikgu Rahimah sebab ade buat Open House.
Kelihatan semua penat & letih disebabkab mandi-manda.


No comments:

Post a Comment