Ceritakanlah

Da lame aku tak update blog.maklom la da keje x takde mase nk update.ari nie aku nk update sepuas puas ye.disini aku menaip bhawe aku pnat bkerje di tesco bukit indah.department grocery pnye.mmg leceh skit department nie tpi nk wat cmne.rzeki pnye psal.aku igt nk tukar department.masok hardline ke,masok eventory ke,ok gak an.senang skit aku keje.tak la berat sgt.klu tak hari hari susun brg at floor je.bawu keje da kene keje overtime.pnat shiot.mase ari stock take la paling pnat aku keje.hmmm.wlaupape pon aku tetap nk keje utk menyampai hjat nk beli motor pnye psal.insya allah aku dpat beli motor.

sjak sjak nie aku da rase cam len lak ngn seorg pompan yg aku syg nie(nor madiah).cam curang ngan aku je.hmm.klu la dia btol2 curang ngan aku.aku hnye mintak satu je at die.knape wat cam nie then lupekan aku slame lame ye.nak wat pe aku fikirkan dye klu die tak jge hati org.btol tak.rmai ag org yg sygkn aku.aku arap die bhagia higge ke akhir hyat.dan aku taknak ganggu hdup die ag.tu je yg aku dpat ckp.mls nk ckp byak2.nnti gduh plak kang.
yaya!!leave me ok.good bye!!

lastly,aku nk ucapkn trime kasih at kwan2 aku yg sggup antr pergi balik aku keje.smpaikn manager aku terkejut dgar yg aku ade kwan yg sggup antr pegi blik kje.die btol2 respct klu org cam tu.hmmm.kawan2!nnti ckup blan aku blanje korang mkan besar suatu ari nnti ea.insya allah.aku akn blas blik jasa korang buat at aku.klu la aku xde kwan2 aku nie.tak dpat aku nak keje.by the way,thanks 4 everythings ea guys.takde korang aku susah.ade korang aku senang.aku akn igt jasa korang slame nie.bak kate org,susah senang harapkn yg mulia.


No comments:

Post a Comment